УВАГА!!! ОГОЛОШУЄТЬСЯ КОНКУРС НА ЗАМІЩЕННЯ ВАКАНТНОЇ ПОСАДИ НАЧАЛЬНИКА ВІДДІЛУ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ, СПОРТУ ТА ТУРИЗМУ МУРАФСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Вимоги до кандидатів:
Громадянство України, вища освіта відповідного професійного спрямування не нижче ступення магістра,вільне володіння державною мовою, стаж роботи за фахом у службі в органах місцевого самоврядування, або державній службі, або в інших сферах управління не менше 2- х років; знання законодавства України,знання та практичні навички роботи з пакетом MS Office на високому рівні, робота з великими обсягами інформації, особиста відповідальність,системність та самостійність в роботі.
Особи які мають бажання взяти у конкурсі подають такі документи:
-
Заяву про участь у конкурсі.
-
Заяву на збір та обробку персональних даних.
-
Заповнену карту П-2 ДС з відповідними додатками,
-
2 фотокартки розміром 4Х6.
-
Копії документів про освіту.
-
Електрону декларацію про майно, доходи та витрати і зобов»я зання фінансового характеру за минулий рік.
-
Копію документа який посвідчує особу
-
Копію військового квитка ( при наявності).
-
Медична довідка про стан здоров'я..
Розпорядження сільського голови про оголошення конкурсу
- Питання на перевірку знання Закону України „Про службу в органах місцевого самоврядування"
- Питання на перевірку знання Закону України Про запобігання корупції
- Питання на перевірку знання Конституції України
- Питання на перевірку знання Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні"