Мурафська громада
Вінницька область, Жмеринський район

Державна міграційна служба інформує!!!

Дата: 23.06.2023 13:52
Кількість переглядів: 86

Чи можливе пересилання готового документу до іншого підрозділу Міграційної служби?

Так, це можливо.

Для цього, особі необхідно звернутися до територіального підрозділу ДМС, де вона буде отримувати паспорт, та подати письмову заяву у довільній формі, в якій зазначити наступну інформацію:

- дані особи, на імя якої оформлюється паспорт (прізвище, імя, по батькові, дата народження, місце проживання, контактний номер телефону);

- назва територіального органу чи підрозділу ДМС, який здійснив оформлення паспорта;

- обставини, через які виникла необхідність отримання паспорта в іншому підрозділі ДМС та назва територіального підрозділу в якому заявник буде отримувати паспорт.

Державна міграційна служба України робить все можливе, щоб оформлення та отримання документів під час війни були для наших громадян максимально зручними та з дотриманням встановлених термінів.

 

Які документи треба подавати в Міграційну службу, щоб оформити паспорт громадянина України для виїзду за кордон?

Для оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон, особа подає:

- заяву-анкету (друкується працівником, який приймає документи);

-  паспорт громадянина України (для осіб, що досягли 14-річного віку);

- свідоцтво про народження або документ, що підтверджує факт народження, виданий компетентними органами іноземної держави. Якщо батьки або один із батьків такої особи на момент її народження були іноземцями або особами без громадянства, також подається довідка про реєстрацію особи громадянином України (у разі оформлення паспорта вперше із застосуванням засобів Реєстру);

- документи, що підтверджують сплату адміністративного збору, або оригінал документа про звільнення від його сплати;

у разі оформлення паспорта особі, що не досягла дванадцятирічного віку, або особі, яка не може пересуватись самостійно у звязку із тривалим розладом здоровя, та яка потребує термінового лікування за кордоном, що підтверджується відповідною довідкою лікувального закладу, може бути подано одну фотокартку розміром 10 х 15 сантиметрів для внесення відцифрованого зображення особи шляхом сканування.

 

Громадяни України, в яких дитина народилася за кордоном, можуть оформити їй закордонний паспорт і без повернення на Батьківщину.

За межами України оформити закордонний паспорт можна в закордонних дипломатичних установах (ЗДУ) і у центрах "Паспортний сервіс".

При цьому присутність дитини не обов’язкова. Але в такому разі, необхідно мати з собою фото дитини розміром 10х15 см для внесення відцифрованого образу обличчя.

Крім того, якщо паспорт матері протерміновано або не вклеєна фотокартка, можна одночасно оформити ID-картку матері та закордонний паспорт дитині. Для цього за кордоном потрібно звертатися саме до центрів "Паспортний сервіс".

Якщо у дитини іноземне свідоцтво про народження, то необхідно зробити офіційний переклад і завірити його нотаріально, а інколи, для легалізації свідоцтво може потребувати проставлення апостиля.

У випадку, якщо батько дитини – іноземець, необхідно звернутися до ЗДУ для отримання довідки про реєстрацію особи громадянином України. Термін оформлення – 3 місяці. З цією довідкою оформити паспорт можна і в ЗДУ, і в центрах "Паспортний сервіс".

Вартість дитячого закордонного паспорта така сама, як і дорослого. У підрозділах Міграційної служби це 856 гривень або 1496 гривень (залежно від терміновості). Центри "Паспортний сервіс" додатково стягують збір за сервісні послуги підприємства, який різниться залежно від країни.

 В Україні для посвідчення особи можна використовувати документи, оформлення яких передбачається із застосуванням засобів Реєстру відповідно до їх функціонального призначення, та вони поділяються на:

Документи, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України:

- паспорт громадянина України;

- паспорт громадянина України для виїзду за кордон;

- дипломатичний паспорт України;

- службовий паспорт України;

- посвідчення особи моряка;

- посвідчення члена екіпажу;

 -посвідчення особи на повернення в Україну;

- тимчасове посвідчення громадянина України;

Документи, що посвідчують особу та підтверджують її спеціальний статус: 

- посвідчення водія; 

посвідчення особи без громадянства для виїзду за кордон;

- посвідка на постійне проживання;  посвідка на тимчасове проживання;

- картка мігранта;

- посвідчення біженця;

 -проїзний документ біженця;

- посвідчення особи, яка потребує додаткового захисту;

проїзний документ особи, якій надано додатковий захист.

- Цифрові документи в мобільному застосунку «Дія», адже вони мають таку ж юридичну силу, як їх паперовий чи пластиковий аналог;

«єДокумент» – це тимчасовий документ для посвідчення особи у період воєнного стану, він створюється автоматично на підставі даних із BankID або даних біометричного документа.

Але головним документом, що посвідчує особу, є паспорт громадянина України.

 

Фото без опису

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь